POLITYKA
JAKOŚCI
Założeniami Ośrodka Zdrowia MEDFIL jest świadczenie usług w sposób sprawny, profesjonalny i ukierunkowany na Pacjenta.
- Wspieranie Pacjentów w celu utrzymania jak najlepszego zdrowia jest naszym motto. Wytrwale realizujemy działania służące poszerzaniu oferty usług medycznych Ośrodka Zdrowia Medfil
- Zapewniamy kompleksową i w pełni skoordynowaną opiekę medyczną. Opartą na nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych. Do dyspozycji naszych Pacjentów przekazujemy m.in. rejestrację on-line oraz aplikację mobilną
- Zatrudniamy wysoko wykfalifikowany personel medyczny.
- Utrzymujemy stały kontakt z naszymi Pacjentami monitorując ich poziom satysfakcji poprzez naszą stronę internetową, profil na Facebook oraz aplikację mobilną.
- Nasz personel jest zawsze gotowy do pomocy i udzielenia niezbędnych informacji. Zapewniamy przyjazną atmosferę na każdym etapie świadczonych usług.
- Pacjenci otrzymują pełną informację dotyczącą ich stanu zdrowia oraz proponowanego leczenia, tak aby mogli podejmować świadome decyzje dotyczące swojego zdrowia. Dzięki wprowadzeniu aplikacji mobilnej – Pacjenci mogą o każdej porze mieć dostęp do swojej historii choroby oraz zaleceń lekarskich.
- Profilaktyka jest kluczem do zmniejszenia ryzyka poważnych chorób, dlatego nie tylko przeprowadzamy regularne testy diagnostyczne, badania przesiewowe, lecz również promujemy postawy prozdrowotne w codziennym życiu.
Potwierdzeniem wysokiej oceny działań jakościowych Ośrodka Zdrowia MEDFIL mogą być cyklicznie przeprowadzane audyty wewnętrzne, których wyniki przekładają się na działania naprawcze, korygujące i zapobiegawcze, służące ciągłemu doskonaleniu.
Do Państwa dyspozycji zamieszczamy poniżej numer telefonu oraz adres e-mail do managera Ośrodka Zdrowia Medfil. W przypadku przekazania opinii, sugestii odnośnie do funkcjonowania Placówki oraz w kwestiach organizacyjnych – zapraszamy do kontaktu.
Marta Królikowska
tel. +48 602 489 895
e-mail: medfil@medfil.pl